Celá situácia sa stala v steakhouse v Manchestri.
Z obrovskej chyby profitovali zákazníci, ktorí obdržali fľašu vína v hodnote 5 000€.
Zákazníci si pôvodne objednali oveľa lacnejšie víno, ktoré bolo však podobný ročník ako spomínané drahé víno.
Obe fľaše sú pritom veľmi podobné, majú dokonca podobné názvy a obe boli vyrobené v roku 2011.
Chybu však neurobila čašníčka, ale urobil ju manažér z inej prevádzky
Chateau Pichon Longueville Contesse de Lalande (ročník 2001) je jedinečné aj tým, že z neho bolo vyrobených len 500 fliaš.
Víno, ktoré si zákazník objednal má hodnotu oveľa nižšiu, a to 331 amerických dolárov.
Hoci prišla reštaurácia o niekoľko tisíc, aj napriek tomu sa rozhodli, že žiadne dôsledky nevyvodia.